24.9.2019
Koko yritys mukaan verkkopalvelun kehittämiseen
Eikö verkkopalvelusi kävijät etene asiakkaiksi ja harhaileeko palvelulla kävijät epäloogisesti eivätkä saavuta määränpäätä? Ehkä palvelullasi on paljon kävijöitä, mutta vain pieni osuus päätyy tekemään halutun toiminnon…
31.5.2019
Mitä pitää huomioida verkkosivujen suunnittelussa?
Suunnitellessa verkkosivuja on monia asioita, jotka vaikuttavat siihen, tuottaako sivu arvoa vai haittaa yritykselle. Verkkosivujen suunnittelua voi verrata talon rakentamiseen. Rakentamisprosessissa käydään läpi monta…
16.1.2019
Miltä vuosikymmeneltä verkkosivusi ovat?
Verkkosivut ovat kehittyneet viime vuosina huimaa vauhtia. Onkin hyvä ajoittain varmistaa verkkosivujen toimivuus erilaisilla päätelaitteilla. Tekstissä lyhyttä katsausta tulevaan verkkosivuoppaaseen.
5.12.2018
Älä hukuta palveluasi toiminnoilla
AKA Feature Creep. Mitä enemmän ominaisuuksia sitä parempi? Ei välttämättä. Kehitysvaiheessa on tärkeää selvittää, mitä ominaisuudet ovat kriittisiä. Pahimmassa tapauksessa ominaisuuksia on liikaa ja suurin osa niistä…
23.8.2018
Onko verkkosivut rakennettu yritystäsi vai asiakastasi varten?
Verkkosivut ovat edelleen yritykselle erittäin tärkeä markkinointikanava ja siksi niiden tulee olla ajan tasalla. Listasin sinulle muutamia kysymyksiä pohdittavaksi sekä vinkkejä, joiden avulla voit viedä verkkosivusi…
9.5.2018
Prototypointi apuna käyttäjälähtöisen palvelun suunnittelussa
Hyvä käyttäjäkokemus on verkkopalvelun kilpailuvaltti ja siihen on hyvä panostaa. Yritysten on usein kuitenkin hankala tunnistaa oman palvelun käytettävyyspuutteet, sillä se on heille liian tuttu. Ulkopuolinen…
28.3.2018
Uudet tuote- ja palveluideat testiin innovaatiosetelillä
Business Finland tarjoaa innovaatiosetelin muodossa kansainvälisille markkinoille suuntaaville pk-yrityksille 6200€ (5000€ + alv) kehitysrahaa uusien palvelu- ja tuoteideoiden kehittämiseen.
5.3.2018
Huonon käytettävyyden hinta
Teollisuuden riesana toistuvat sekavat ja monimutkaiset järjestelmät, joita kukaan ei halua käyttää. Tämä ongelma ratkaistaan keskittymällä ohjelmointikehityksessä käytettävyyteen.
4.7.2017
Käytettävyys kunniaan osa 2
Sovelluksen huono käytettävyys maksaa yritykselle maltaita ja pahimmillaan karkoittaa käyttäjät. Miksi niin usein käyttöliittymä- ja käyttäjäkokemus-suunnittelu laiminlyödään?
13.6.2017
Käytettävyys kunniaan osa 1
Käytettävyyttä on kaikkialla, ja sen merkitys on nykyisin valtavan suuri. #Ui #Ux
25.11.2016
Asiakkaan suusta: Ortodoksinen kulttuurikeskus
14.9.2016
Asiakkaan suusta: Profit-Visio Oy
5.9.2016
Asiakkaan suusta: Islo

Heräsikö mielenkiinto?

Ota yhteyttä